Header Ads

Ultimă oră

Răzvan Trif - Cu toți ne gândim la un meci cât mai bun la Mioveni | VEZI declarația


Site-un fanilor clubului Gaz Metan Mediaș a luat legătura cu juniorul Gazului Metan, Răzvan Trif care a fost deacord să răspundă la cateva întrebari ce precedă meciul de sâmbătă,5 decemebrie, ultimul din acest an.

Juniorul alb-negrilor se așteaptă la un joc bun și spune că pentru el a fost un an în care a învătat lucruri noi.Răzvan Trif a mai menționat că niciodată nu se mulțumește puțin, mereu vrea mai mult.

Cum vezi meciul cu CS Mioveni?Fiind ultimul din acest an?
Meciul cu CS Mioveni este extrem de important pentru noi,venim după un joc bun cu ”U” Cluj și dacă am câștiga acest meci, nu doar că am lega a doua victorie consecutivă, dar ne-am și depărta puțin de ei, care sunt o contracanditată la play-off.
Vă ajuta dacă ați fi jucat pe teren propriu?
Cu siguranță dacă meciul se va juca la Mediaș, am fi avut un atu în plus față de ei, dar și așa noi mergem acolo pentru 3 puncte pune în joc.
Te aștepți la un joc bun?La ultima declarație a lui Alexandru Munteanu,a menționat că ești un jucător pe care se bazează echipa.
Da,cu toți ne gândim la un joc cât mai bun la Mioveni, am pregătit meciul toată săptămână și sper că, ce am exersat la antrenament să aplicăm în teren și să obținem victoria.De la venirea lui Leo am început să joc mai mult mi-a dat încredere și eu cred nu am dezamăgit, de fiecare dată am încercat să fac tot ce pot pentru a ajuta echipa.
Cum a fost acest an în care ai evoluat la echipa mare jucând în Liga 2?
A fost un an bun din care am învățat lucruri noi și sper să nu mă opresc aici.
În primăvară, la reluarea campionatului te aștepți la mai mult de la tine?
E normal să mă aștept la mai mult de la mine, nu mă mulțumesc niciodată cu puțin,mereu vreau mai mult și sper ca din primăvara să joc mai mult ca anul acesta.
Un mesaj pentru suporterii echipei Gaz Metan Mediaș
Suporterii noștri fac o treabă minunată, la fiecare meci de acasă ne sunt în spate și le mulțumim pentru susținrea lor,îi așteptăm din primăvară în număr cât mai mare pentru a reuși ce ne-am propus adică promovarea!

Niciun comentariu